Enter your keyword

post

5 причини бизнесът да се съсредоточи върху създаване на видео съдържание

5 причини бизнесът да се съсредоточи върху създаване на видео съдържание

През последното десетилетие, може би най-голямата промяна в интернет технологиите е възхода на видео съдържание. От търговски представяния през любителски клипове заснети с телефон, видеото е навсякъде. Все по-лесната достъпността до качествен видео хардуер и софтуер ще продължи да дърпа това развитие нагоре.

Хората прекарват повече време гледайки видео (един час и 55 минути) от колкото в социалните медии (един час и 44 минути) на ден. 68 % от американските търговци планират да увеличат своите бюджети за видео реклама. Бизнеса залага видео съдържанието като централна част от бъдещите си маркетингови кампании и всеки маркетинг специалист знае, че видео е от съществено значение  за ангажиране на настоящи и бъдещи потребители.

Докато текстово съдържание, винаги ще има своето място, статистиките показват, че все по-голяма част от обема на трафика се задвижва от видео съдържание. Cisco прогнозира, че през 2019 90 % от интернет трафика ще бъде от видео. Ето и 5-те основни причини бизнеса да започне да инвестира във видео съдържание веднага:

Видеото създава уникална емоционална връзка

Клиповете предлага непосредственост, която може да пренесе истинска емоция. Това е причината, поради която една добре направена 30-секундна реклама може до ви просълзи и да ви мотивира. Съчетанието от картина, звук и съдържание пресъздава чувства и емоции, които говорят за същността на това, което сме като човешки същества.

Време е бизнеса ви да осъзнае уникалната възможност да се свърже с аудиторията си чрез видео – и тази връзка може да се изгради на основата на лоялност към марката и дългосрочна переспектива.

Вижте един чудесен пример за успешна реклама. Евиан със сигурност накара много хора да си танцуват пред монитора 🙂

Лесно можете да промените предназначението на вашето видео съдържание

От практическа гледна точка, клиповете предлагат уникални възможности, които не са възможни при друг вид съдържание. Единственото условие е да имате наистина качествено съдържание.

След това, възможностите за промени са безкрайни:

  • Единични снимки могат да се използват за промоция.
  • Кадрите зад кулисите кадри могат да бъдат разпределени като бонус съдържание, за да се ангажира допълнително публиката.
  • Изходният материал може да се редактира в рекламни клипове или други вирусни формати за маркетингови цели.

Видео съдържанието е много гъвкаво и дава изящни възможности за комбиниране на творческа гъвкавост с маркетинг цели.  Може да се променяте предназначението на една солидна част от съдържанието в безкрайни комбинации.

Използвайте видео, за да наложите марка

Видео съдържанието предоставя огромен набор от възможности за представяне. По този начин брандинг стратегиите могат да достигнат до потребителя по различни пътища:

  • картина;
  • текст;
  • звук;
  • идентичност.

Клиповете имат способността да съберат всички тези елементи заедно и това го поставя пред други маркетингови похвати.

“Ангажирането е от огромно значение за нашия успех”, казва Kaliel Roberts, старши вицепрезидент на продуктите и технологиите на Discovery Communications. “Ключов показател за нас е гледаемостта на видеата, което е важен показател за ангажираност и чудесен начин за разширяване на стойността на нашето съдържание.”

Възможности за вграждане (embed) в различни платформи

Kaчването на на видеоклипове вече е стандартна функция, която позволява популяризирането на подходящо съдържание. Това създава възможност за органично споделяне на съдържанието – по-нататъшно разпространение в блогове, социални медии и уеб сайтове.

Високата гледаемост може наистина да възпламени този процес.Създателите на съдържание трябва да се фокусират най-вече върху:

  • създаване на съдържание с високо качество,
  • ангажира зрителите чрез всички възможни канали и да провокират споделяне.

Крайната цел е видеоклипа да достигне до точката на вирусно споделяне и да поеме свой собствен живот.

Видеоклиповете има по-дълги периоди на потребителска ангажираност

Проучванията показват, че потребителите се отказват от даден клип, ако той не се зарежда за под 2 секунди. За сметка на това, когато съдържанието се зарежда с лекота, това може да създаде много дълъг период на ангажираност. Това е от огромно значение за всяка платформа на съдържание. Това означава, че мениджърите на платформата трябва да инвестират в двете основни неща:

  • доставчици на качествено съдържание;
  • технология, която препоръчва видеа които да поддържат интереса на потребителите.

Това може да превърне един случаен потребител в верноподаник на марката. Вземайки под внимание постоянно растящия видео трафик, това може да се превърне в една от най-важните стратегии за ангажиране на потребители.

Създаването на висококачествено и завладяващо видео съдържание вече не изисква огромен бюджет, а само свежи идеи и професиоанален поглед. Ако се прави добре обаче това може буквално да катапултира кампанията ви нагоре.

kak.bg предлага изработка на видео клипове на изключително достъпни цени. Освен това kak.bg ще рекламира напълно безплатно вашите видеоклипове.

Дългосрочните дивиденти от една хубава видео кампания включват добра репутация, силна лоялност и повече възможности за осигуряване на приходи.

Related Post

No Comments

Add your review

Your email address will not be published.