Enter your keyword

post

4 съвета за ангажиращо видео

4 съвета за ангажиращо видео

Създавнатето на грабващо видео е предизвикателство. Ако сте решили да използвате видеоклипове за популяризиране на вашия бизнес – за маркетинг, връзка с клиентите, обучение и развитие, kak.bg е на ваше разположение. Предлагаме ви четири изпитани техники за снимане на клип, който задържа вниманието на потребителите.

Забравете за четене и запаметяване на текстове

Ако четете сценария от вашия монитор, хората ще го усетят. По този начин изглежда все едно говорите с някой друг. За да ангажирате потребителите трябва да говорите на тях. Те трябва да усещат вашето внимание.

Вместо това, използвайте опорни точки. Напишете основните точки, които искате да покриете. Поглеждайте към всяка от тях, преди да започнете да говорите. Хубаво е на листа да си напишете и плавен преход между темите. Не запаметявайте това което искате да кажете. Това ще ви помогне да не изглеждате като робот. По-добре е да изглеждате естествено и речта ви да тече нормално. Помагайте си с опорните точки когато е нужно, но не се опитвайте да си спомняте всяка дума.

Използвайте вашето послание, за да се свържете със зрителите

Разкажете вашето послание на зрителите. Аудиторията ви трябва да знае, че се отнасят до тях. В един момент във видеоклипа си поискайте от зрителите си да кажат “да” на вас и вашето послание. Накарайте ги да се замислят по темата и да се почувстват съпричастни.

Когато създаваме видео, което и изцяло насочено изцяло насочено към нашите продукти на или услуги, губим възможността за връзка със зрителите. Да, това е възожност за предаване на информация, но е хубаво да има и добавена стойност. Идеален пример за това са видета тип “как да”, чрез тях вие решавате проблеми на потребителите и неусетно изграждате тяхната лоялност.

Повече насоки за заснемане на видео можете да видите на kak.bg.

Никога не записвайте видео на тема по която не разбирате нищо (или разбирате малко)

Не се прави на експерт по темата, ако не сте. Ако го направите рискувате повече да си навредите отколкото да спечелите. От друга страна ако говорите от позицията на знанието, ще спечелите истинско доверие.

Ако трябва да се говори по тема по която не се чувствате в свой води, поканете някой експерт и го му вземете интервю. За потребителите вие отново ще сте героя, който им предоставя нужната информация. Точно като кучета надушват страх, така и зрителите усещат несигурност. Ако усетят, че не сте уверени в думите си, те ще се усъмнят във вашата информация и ще спрат видеото.

Бъдете естествени

 

Бъди естествени. Дръжте се пред камерата така както се държите при разговор с приятел. Важно е да гледате в обектива, за да се създаде впечатление, че говорите на зрителите. Много хора се стъписват и се бъквално замръзват пред камерата. Това създава лошо впечатление – правте мимики и жестове, за да се усети емоцията ви. От време на време поглеждайте към бележките си. Хубаво е погледа ви от време на време да се отклонява от обектива. Все пак и в личен разговор не гледате събеседника си втренчено, нали?

 

Related Post

No Comments

Add your review

Your email address will not be published.