Enter your keyword

post

Как работи бизнеса с ваучери ?

Как работи бизнеса с ваучери ?

Кой не обича да получава отстъпки? Смешен въпрос. На някои им е приятен самият факт че спестяват пари, а на други – възможноста да получат това което искат на по-малка цена от мнозинството. Във века на всеобщата систематизация на информацията и организация на потока на данни няма нищо странно че информацията за намаления се събира и централизира. Така са се появили сайтовете за намаления. По каква причина съществуват и набират все повече популярност.

Какво е ваучер за намаление? По начало ваучери са наричали малки хартиени листчета, отпечатани специално или изрязани от печатна обява, даващи правото да се закупуват стоки и услуги на по-ниски цени. В онлайн търговията функцията на талона изпълняват хипервръзката или цифрови промокодове. На първо четене изглежда, че продавайки със намаление стоката се, доставчикът губи част от печалбата си и поема разходите за организирането на процеса (обслужването на талоните и усложненията при счетоводството). Така ли е? Добре, всичко по реда си.

Участници в онлайн търговия с ваучери

В онлайн оборота на ваучери има няколко участника:

Търговец – доставчика на стоката или услугата. Какъв е смисълът търговеца да продава стоките си по-евтино? Тук има цяла поредица от причини.

  • Увеличаването на оборота. Колкот по-висок е оборота, толкова по-ниска е себестойноста на всяка сделка
  • Ликвидацията на сезонни и залежали .стоки. стока стояща прекалено дълго в склада е ценна само според счетоводството, всъщност е тя само тежест в която са са вкарани пари, заема ценно складово пространство и намалява печалбите.
  • Привличане на нови клиенти. Купувайки си нещо по-евтино много клиенти се връщат пак и пак и не само за намалени стоки.
  • Идвайки за стоки с намаление, клиентите често харчат повече пари при търговеца за съпътстващи стоки.

Сайт за ваучери – сайтовете събират информация за промоции в различни магазини, съобщават за тях на клиентите си – потенциалните купувачи. Освен това се стреми да привлича нови купувачи, привличайки вниманието им по различни начини като:

  • публикации,
  • мейлинг,
  • реклама или обяви в социалните мрежи.

Основната ценност на тези сайтове е клиентската им база. Сайтовете за намаления обичат клиентите си, съобщавайки им за намаления които биха им били интересни и следейки негативните отзиви за недобросъвестни магазини.

Добри практики с ваучери

купон

 

Герхард Траутманн – бизнесмен и успешен предприемач, основател на международният бизнес проект CupoNation сподели информация за бизнес модела на сайта. Услугата CupoNation получава комисионни от онлайн магазини за всяка продажба. По този начин търговеца плаща само за тези поетители които наистина ще си купят нещо в магазина, тази схема е изгодна за всички участници.

Но в крайна сметка, купувачът сте вие. Вие сте тези които внасят в тази структура средствата си. И получаваме нещо със намаление, а това винаги е приятно, нали?

Източник: howitworks.iknowit.ru

No Comments

Add your review

Your email address will not be published.