Enter your keyword

post

Как да използвате вашето видео с различни цели

Как да използвате вашето видео с различни цели

Като маркетолог, вероятно често ви се налага да променяте предназначението на текстово съдържание. Малко е досадно, но пък важно за доброто позициониране на компанията. Когато става въпрос за видео обаче, много от фирмите са склонни да го забравят, ако то не успее да ангажират достатъчно широка аудитория. Вместо това те трябва просто да го преопаковат и да му дадат друга насока

Всъщност е доста лесно да се променя предназначението на видео съдържание. С известно планиране и внимателен подход, една филмирана история може да бъде разказана по десетки различни начини.

Защо да променяме предназначението на видео съдържанието?

  • Подобряване на SEO;
  • По-добро насочване на аудиторията;
  • По-широко разпространение;
  • Повече гледания;
  • Обновяване на остаряло съдържание.

Най-лесният начин да започнете с промяната на предназначението е да направите две неща:

  • текстово резюмиране на видео съдържанието;
  • разбиване на по-кратки клипове.

Транскрибиране на вашите клипове

Сигурен съм, че сте гледали поне един клип на TED Talk. Техните видеа са наистина силно анагажиращи, но освен това те правят резюме на всяко видео съдържание, което публикуват. Тези резюмета са поместени под клиповете в интерактивен формат. също така са в основата на множество блог публикации, като по този начин се променя предназначението на оригиналното видео съдържание.

Резюметата към клиповете носят много ползи. Като начало, текстове към вашите видеа може да ги направи по-лесни за търсене, защото текстовете са нещо, което Google може да индексира (Google не може да чете визуално съдържание).

Има няколко начина за сваляне на текст от видеоклипове. Можете да използвате софтуер за разпознаване на реч като Dragon или Camtasia. За съжаление автоматичното сваляне на български език все още не е на високо ниво. За това ви препоръчваме да си наемете стажанти.

Разбийте вашето видео на по-кратки клипове

Вашата аудитория взаимодейства с клиповете въз основа на това къде са ги видели. За да се ангажират зрителите е най-добре да персонализирате вашето видео към платформата, където то ще бъде споделено, независимо дали това е вашия сайт, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, или kak.bg.

Когато планирате вашето видео съдържание, уверете se, че ще можете да коригирате дължината му според различните платформи. Ето няколко съвета относно оптималната дължината на видеото спрямо различните платформи:

  • YouTube – 14.5 минути;
  • Kak.bg – 5 минути;
  • Facebook – 1.3 минути за;
  • Twitter – 30 секунди;
  • Instagram – 60 секунди;

Зрителите, които харесат по-кратките версии често ще продължат към kak.bg, youtube или уеб сайта ви, за да изгледат пълната версия. И не забравяйте, тези персонализирани видеоклипове получават повече гледания и по-добра ангажираност.

9 съвета за промяна на предназначението на вашето готово видео

След като сте резюмирали и разбили вашите видеоклипове, усилия ви определено не бива да спират до тук. Ето някои идеи, които могат да ви помогнат да направите вашето видео съдържание по-достъпно:

  1. Използвайте текста от вашите обяснителни клипове и го превърнете в наръчник “Как работи” разделен в няколко поста.
  2. Ако имате клипове с отзиви от различни клиенти, можете да ги поставите да се редуват на началната ви страница.
  3. Използвайте части от корпоративното си видео, за да покажете атмосферата в офиса си /особено ако сте правили снимки зад кулисите/.
  4. Ако видеоклиповете ви са образователни, можете да ги качите в други платформи, както в аудио така и във видео формат. Не забравяйте, че kak.bg ще рекламира всяко едно образователно видео напълно безплатно за период от 6 месеца.
  5. Можете да публикувате текста на вашето видео като блог постове. Като преработите заглавието можете да пуснете както клипа така и текста като блог пост на платформи като LinkedIn и вашия корпоративен уеб сайт. Освен това можете да използвате по-кратки клипове за популяризиране на тези постове в социалните платформи.
  6. Ако в корпоративното си видео говорят ръководството и екипа, можете да вземете директни цитати и да ги използвате в секцията “за нас”.
  7. Части от интервюта можете да използвате в секция “въпроси и отговори” или “често задавани въпроси”.
  8. Ако сте свалили целия текст на добавете субтитри на вашите видеоклипове. Версията с субтитрите може да работи добре в някои ситуации.
  9. Ако клипът ви е остаряла, можете да използвате кадри от него като фон за нови клипове

Приложение

Видеото е една от най-добрите форми на съдържание и има много различни начини да получите позитиви от него. Най-лесно е да започнете със сваляне на текста и разбиването на по-кратки клипове. Разделете ги по теми и дължина за различните социални платформи.

След това можете да използвате новото си писмено и визуално съдържание по различни начини. Така не ще дадете нов импулс на вашите клипове, ще подбрите SEO оптимизацията, ще достигете до по-широка аудитория. Надяваме се да получите вдъхновение.

 

Related Post

No Comments

Add your review

Your email address will not be published.