Enter your keyword

post

Съвети за добра видео раклама във Facebook

Съвети за добра видео раклама във Facebook

Използвате ли видео реклама във Facebook? Или търсите начин за подобряване на вашето присъствие във Facebook?

Видео реклами са сред най-мощните рекламни формати за генериране на ангажираността на потребителите.

В тази статия, вие ще откриете пет съвета за използване на видео в рекламните си кампании във Facebook.

Привлечете внимание в първите няколко секунди

Като се има предвид колко много постове виждат хората на стената си във Facebook, невъзможно е да прочетат всеки един от тях. Поради тази причина, те вземат бързо решение за това дали си струва да се обръща внимание на един пост или не.

Видео рекламите са по-различни. За да бъде ефективна, видео рекламата трябва да постигне две неща:

  • привличе вниманието на потребителя в рамките на 2-3 секунди.
  • трябва де е кратко, не повече от 20 секунди.

За съжаление, повечето видео реклами не отговарят на тези условия, което води до по-ниска ангажираност и лоши резултати. Можете да проверите това чрез анализ на задържане на аудиторията за някоя от вашите органични клипове. Кривата вероятно ще изглежда подобно на тази по-долу. Както можете да видите, спадът е най-висок в първите няколко секунди, а средният процент на хора, които са завършили видеото е 33%.

аудитория фейсбук

Ето и някои от най-честите причини за ниско задържане на аудиторията:

  • Включване на интродукция.
  • Използването на анимирано лого в началото.
  • Опит да се каже твърде много във видеото.
  • Човек говори пред камерата без контекст.

За да се създаде ефективна видеореклама, трябва да спечелите внимание в първите няколко секунди. Покажете нещо, което ще привлече вниманието на зрителите, така че те да искат да видят какво се случва след това.

Разбира се, трябва бързо да представите информацията. Можете просто да обясни концепцията в рамките на няколко секунди и след това да препратите потребителите за повече към вашия сайт.

Привлечете внимание още със заглавния кадър (Thumbnail)

При създаване на видео реклама, имайте предвид, че много потребители на Facebook са деактивирали опцията за автоматично пускане на своите мобилни устройства. Така че те трябва да кликнат върху видеорекламата, за да видят видеото ви.

Привлечете вниманието им със заглавната снимка. Facebook ви позволява да избирате от различни изображения произволно избрани от видеото. Ако не намирате достатъчно любопитен кадър, можете да качите нова снимка. За да направите това, след като качите видеоклипа, кликнете върху зоната на персонализирана снимка (Thumbnail).

За oптимален ефект, изберете снимка, която има същото съотношение както видеото. И въпреки, че Facebook премахна ограничението за 20% текст на изображения, снимките с много текст ще получат по-нисък приоритет за доставка.

Създаване на множество видео аудитории

Създаване на аудитория от клипове не е новост. След няколко дни, можете да създадете аудитории на базата на спотребителите, които са гледали поне:

  • 3 секунди;
  • 10 секунд;
  • 25%;
  • 50%;
  • 75%;
  • 95%;

Най-хубавото е, че можете да комбинирате няколко нива на ангажираност в множество видеоклипове, за да се създаде по-ефективна аудитория. Например, можете да създадете потребителски аудитория за хора, които са гледали повече от 50% от някои видеоклипове, 95% от другите и така нататък. Можете да използвате тези персонализирани публика за създаване на аналогична аудитория (lookalike).

С функцията Insights, можете също така да анализирате публиката и да получите повече практическа информация за потребителите, ангажирани с вашето съдържание.

Оптимизиране за гледане на видеото

Когато се изграждате една кампания, вие избирате цел, която ви помага да оптимизирате показването. Видеото обявите по своята същност не са обекти, а по-скоро формат. Като такъв, можете да стартирате видео реклами за генериране на реализации, докарване на трафик, ангажимент към поста, увеличаване обсега и др.

Въпреки това, тъй като по-голямата част от кампаниите са за постове, Facebook има повече потребителски данни за този вид , отколкото за видео реклами. Това прави по-трудно за алгоритъма да намира потребителите, които ще кликнат на видео реклама, за да отидат на сайта ви.

Можете да се избегнете този проблем, като изберете да зададете преглеждане на видео като цел на рекламата. Facebook може по-лесно да идентифицират потребители, които има вероятност да гледате видео, което ще помогне за увеличаване на обхвата на кампанията ви.

 

Вкарайте повече информация в рекламата

Можете да включите повече информация във видеоклипа си – заглавия, бутон призоваващ към действие, описания, връзка и др.

Повече информация за това как да оформите вашето видео. И още няколко полезни съвета за снимане на видео.

Ако решите да заснемете клип на тема “как да” kak.bg ще го рекламира напълно БЕЗПЛАТНО за период от 6 месеца.

 

 

Related Post

No Comments

Add your review

Your email address will not be published.