Enter your keyword

post

Тънкости за маркетинг съдържание (content marketing)

Тънкости за маркетинг съдържание (content marketing)

Маркетолозите поставят огромен акцент върху съдържанието. И разбира се качеството на съдържанието е от изключителна важност за постигане на бизнес целите. 61 % от потребителите казват, че вярват повече на фирми които им предоставят персонализирано съдържание, и са по-склонни да купуват от това дружество. Ето защо мантрата на маркетолозите е: създаване на колкото се може повече качествено съдържание.

Маркетинг на съдържание не е само съдържание.

Добрите маркетолози се съсредоточават върху истинската цел на съдържанието, което създават: целите, които се опитват да постигнат и целите на тяхната публика. И най-вече върху това  как изпълнение, разпределението, потребителския опит и другите компоненти на маркетинговата стратегия работят заедно, за да въздействат на мислите, чувствата и действията на публиката.

Маркетинг на съдържание трябва да се върти около поведението на потребителите

Истинския, маркетинг на съдържание служи за поддържане или промяна в поведението на потребителите. Всеки компонент на маркетинг, включително и самото съдържание, трябва да бъде насочен към тези цели:

  • Създаване на лоялност и задържане на клиенти;
  • Активизиране на търсенето;
  • Постигане на реализация;

Тези цели не могат да бъдат постигнати с едно просто съдържание, без значение колко е невероятно. Цялото съдържание трябва да има връзки с бизнес целите и да се разпредели стратегически, за да имате ефективен content marketing.

Маркетинг на съдържание ще става все по-важно за бизнеса. Ако можете да промените поведението на дадено лице, да отговарите на неговите нужди и да му осигурите полезна информация, вие имате голям шанс да спечелите неговата лоялност.

Знам какво си мислите: content marketing е трябва да се даде приоритет на нуждите на публиката пред бизнес целите. Но в действителност, задоволяване на потребностите на аудиторията всъщност изпълнява целите на вашия бизнес.

Как се прави

Марките са в състояние да влияят върху поведението на потребителите чрез предоставяне на съдържание, което говори за техните специфични нужди и ги убеждава, че техния продукт или услуга е правилното решение. Това се извършва чрез:

  • Изграждане на емоционална връзка;
  • Събуждане на чувства;
  • Изграждане на доверие;
  • Оставяне ня положителни впечатления в потребителите;

Свидетели сме на много търговци, които създават впечатляващи еднократни статии, но те не винаги успяват да въздействат върху мислите и чувствата на своята аудитория.

Идеалния пример за добър content marketing е кампанията на VW group – Sports Car Challenge 2. През 2013 мобилната игра излезе като супер-творчески начин да се покажат премиум модели като Audi, Bentley и Porsche.

content marketing

Играта има повече от 1,000,000 сваляния през първите 10 седмици – силни доказателства, че отговаря на определението за качествено съдържание. Sports Car Challenge 2 обаче не е създаден просто, за да забавлява потребителите на мобилни устройства. Тя е създадена, за да се привлича потребители. Истинския успех на играта е, че тя генерира повече от 25 000 запитвания за тест драйв през този период. Играта предизвиква емоция във еновете на Volkswagen и да ги мотивира да променят поведението си.

Вие обаче най-вероятно нямате бюджета на VW group и създаване на интерактивни игри е далеч от възможностите ви. Не се притеснявайте, не е нужно да харчите много пари, за да бъде кампанията ви успешна.

Бъдете истински полезни

CasinoRoom например разработва стратегия за блекджек стратегия за залагане: това е статия описваца конкретните действия, които играчите трябва да предприемат, в зависимост от ръцете с които разполагат.

как да съдържание

Предоставянето на практични съвети събуждат чувство на доверие в читателите и повишават тяхното доверие в компанията. Резултатът? Компанията постига значително по-голям брой на записванията в сравнение с други статии.

Маркетолозите трябва да изместят фокуса си от страхотно съдържание към истинската цел на маркетинг на съдържание – въздействие върху публиката. Това е най-лесно да се направи с цялостна маркетингова стратегия.

Изграждане на цялостна стратегия

Една цялостна маркетинг стратегия включва всички основни фактори, които влияят върху поведението на аудиторията, включително:

  • Анализ на аудитория и конкуренция;
  • Съдържание насочено към ангажиране на аудиторията;
  • Съдържание което оптимизират обсега и дискусия;
  • Планиране на канали за дистрибуция;
  • Мониторинг на изпълнението и оценка на въздействието;

A цялостна стратегия се гради около това да се даде на публиката съдържание което да дава отговори на техните въпроси. И по този начин се постигат целите на компанията тъй като решенията които се предлагат на потребителите са свързани с бизнеса.

Моментът е много подходящ да насочите вашия маркетинг към създаване на практическо съдържание. След време това ще доведе до промени в поведението на потребителите и ще ви помогне да постигнете желаните успехи 🙂

Related Post

No Comments

Add your review

Your email address will not be published.