Enter your keyword

post

5 техники за подобряване на концентрацията

5 техники за подобряване на концентрацията

С напредването на технологията става все по-трдно да се овладее изкуството на концентрация. Всяко малко разсейване краде много от времето ни (и е толкова трудно да се върнетм към задачите си). Усилията да се върнем към мисълта си и да наваксаме изгубеното време ни изморяват допълнително. Всичко това ни кара да допускаме грешки и да губим все повече време.

Не позволявайте това да ви се случи. Научете някои прости техники за пестене на време. Вижте кои от тях работят за вас:

Изключете се от света

Забравете физическите проблеми, които не могат да се променят. Когато искате да се съсредоточите е хубаво да изключите телевизора и радиото. Ако е възможно изключете дори интернета.

Мислете позитивно за по-добра мотивация

Трябва да приемете това, което не може да се промени. Например, трябва да изготвите оферта за ваш клиент до края на деня, защото иначе рискувате да го загубите. Не ви се пише, но искате да имате работа. За това просто помислете за някой от любимите си клиенти и си представете, че им представяте предложението лично на тях. Изведнъж работата ви ще изглежда по-приятно и няма да се оплаквате.

Представете си идеалното си АЗ

Много обичам тази техника, защото ме кара да се чувствам много добре. Визуализирайте себе си осъществявайки точно това, което искате. Ако трябва да напишете представяне, представете си, че подписвате най-добрата си работа. Или си представете, че сте напълно съсредоточени върху задачата. Идеята, че умът следва въображение и тялото следва ума.

Позитивни утвърждения за по-добра концентрация

Разбира се, първо ще се почувствате глупаво от повторението на положителни утвърждения. Но в тази техника има нещо научно.

С тази техника вие съзнантелно програмирате вашето подсъзнание. Избройте няколко положителни неща за работата която ви предстои. Това е все едно да изпиете чаша с адреналин. Когато имате положително мисъл в ума си, обикновено има и физическа реакция. Намерете думите, които ви мотивират максимално.

Опитайте един или два психологически контраатаки

Това е друга техника която може да подобри вашата концентрация. По същия начин по който контраатакуват боксьорите когато получат удар. Когато през главата ви мине непродуктивна мисъл като: “Чудя се, дали не съм получил имейл. Трябва да си проверя пощата”. Трябва веднага са контраатакувате с друга мисъл: “Ще бъда много разочарован ако не успея да завърша тази задача днес. Утре може и да нямам възможност.” Или пък някоя положителна мисъл: “Толкова ще бъде хубаво да завърша проекта си по-рано.” Спомнете си колко приятно е задоволството от добре свършената работа.Ще се почувствате много добре!

Източник: entrepreneur.com

Related Post

No Comments

Add your review

Your email address will not be published.