Enter your keyword

post

Как да използваме #хаштаг във Facebook

Как да използваме #хаштаг във Facebook

Хаштаг тръгва от  Twitter. Първият таг е публикуван на 23-ти август 2007 година. Тогав Крис Месина, дизайнер на Google, предлага използването на хаш знак (#) за сигнализация на Twitter групи. В един кратък период от време, хората са използвали таг, за да привлекат вниманието към туитове по конкретна тема.

В момента, този знак се използват също в Google+, Instagram, Pinterest и от коро, за Facebook. Докато в Twitter и Instagram хаштаг се използва целенасочено, то във Facebook  все още е в начален стадий.

Какво означава това? Това означава, че няма точен алгоритъм за изчисляване на ангажираност, за да се състави списък на най-често използваните Хаштаг. Това означава, че плувате в мътни води, когато се опитват чрез #да привлечете повече последователи и да създадете по-голяма ангажираност.

Положителната новина е, че имате повече творческа свобода и имате достатъчно време да експериментирате, да се учите от собствените си грешки и станете експерт, когато този знакстане толкова релевантен във Фейсбук колкоте е в Twitter.

Все пак ето няколко полезни съвета, които да ви спести някои опити и грешки експерименти:

Да не се прекалява с Хаштаг

Колко маркера # трябва да включите в един пост, за да постигнете максимална ангажираност? Два, пет, седем? Изпробвахме споделянето на идентичен пост с различен брой #. Резултатите са следните:

  • 1-2 – 593 взаимодействия (харесвания, коментари, споделяния);
  • 3-5  – 416 взаимодействия;
  • 6-10 – 307 взаимодействия;
  • 10+ – 188 взаимодействия;

Както можете да видите, броя на взаимодействията пада с увеличение броят на хаштаг символите. За това е хубаво да ограничите използването им до два на пост.

Не тагвайте просто така

Представете си, че всеки хаштаг е като ключова дума, която искате да се класира в Google. Искат да да излизате в търсачките по ключови думи, които са от значение за вашия бизнес и които хората действително използват, когато търсят нещо. Ако например рекламирате сини обувки, какво е съответната дума тук която да тагнете? Цветът не е от значение, защото малко хора търсят сини ризи или сини коли. Обувки е важната дума и нея трабва да маркирата с хаштаг.

Ако искате да популяризирате фразата отслабнете бързо и лесно, добавянето на таг за всяка дума поотделно, няма да ви донесе никакви резултати, защото всеки хаштаг ще се третира като отделна тема. Правилният начин за популяризиране на фразата е #отлабнетебързоилесно. Главните букви се използват просто, за да бъде текста по-лесен за четене. Алгоритъмане прави разлика между малки и големе букви.

Създайте вашия уникален хаштаг маркер

Водещите марки са налагат свой собствении и уникални хаштаг маркери. Те се превръщат в нещо като лого за социални медии лога за тези фирми. И въпреки, че Facebook все още не е достигнал нивото на Twitter сега е времето да започнете проучване и проектиране на вашия собствен емблематичната # маркер и да го използвате в публикациите си.

Сигнализирайте с Хаштаг оферти и събития

Точно както големи спортни събития, предстоящи филми или нов албум на голям изпълнител и вие трябва да рекламирате вашите специални оферти, бизнес събития, състезания, нови продукти и т.н. Можете да използвате тийзър хаштаг, за да събудите любопитство, очакване и ангажираност ,

С течение на времето, този хаштаг може да се превърне в запазена марка да ви помогне да се изгради солидна рекламна кампания.

Източник:www.adchief.io

No Comments

Add your review

Your email address will not be published.