Enter your keyword

post

Как драстично да намалим разходите си за реклама във facebook?

Как драстично да намалим разходите си за реклама във facebook?

Харчите ли много пари за facebook реклама? Искате ли да стартирате успешни кампании без това да ви струва стотици левове? Отговорът е лесен. Започнете да използвате блога си 🙂

Напишете няколко полезни блог статии

Първата стъпка е да се съсредоточи върху това, което е значимо и важно за вашата целева аудитория. Помислете си какво искат да знаят вашите потенциални клиенти, какви са техните надежди, мечти и страхове.

След това напишете минимум пет статии в блога си, посветени на решаването на тези въпроси. Уверете се, че вашите статии са полезни за хора които търсят продукт подобен на твоя. Постарайте се да направите всеки пост изключително полезен и практичен. Може да бъде списък или лесни за разбиране инструкции.

Открийте най-успешния си пост

В повечето случаи има един пост, който се отличава от останалите. Той привлича повече харесвания и коментари отколкото другите. Този пост е вашата тайно оръжие за намаляване на разходите за реклама.

Колкото по-успешна е статията ви, толкова по-ефективна ще бъде рекламата ви и ще привлича по-таргетирани потребители.

За да се намерите най-успешната си статия първо ще трябва да направите по една рекламна кампания за всяка една от вече създадените статии. Преди да стартирате тази facebook реклама трявба да сте инсталирали Facebook pixels на вашия сайт. Ако не сте го направите, има плъгин за WordPress, наречен AdChief, който превръща инсталирането в детска игра.

Всяка една от рекламите трябва да съдържа:

  • Привличащо заглавие – трябва да бъде убедително, максимум 70 знака и да се отнася към съдържанието.
  • Зашеметяващо изображение или видео – трябва да бъдат наистина примамливи и да отговарят на съдържанието.
  • Линк към вашия сайт.

Настройте facebook реклама

Настройте всяка една от рекламите си за два дни и ги насочете кум следните потребителски аудитории:

  • e-mail списък.
  • Хора, които са харесали вашата Facebook страница.
  • Аудиторията на сайта ви, ако вече имате инсталиран facebook pixel.

Забележка: Ако сте само началото и едва сега сте поставили facebook pixel на вашия сайт, можете да съсредоточите първоначалната кампания само към настоящите ви facebook фенове. Постепенно ще изградите собствена аудитория.

Този етап отнема 2 дни за всяка статия (8 дни за 4 статии). В края на периода, погледнете рекламните си статистики във Facebook, за да видите честота на кликване и разходите за клик за всеки пост.

Най-успешната ви статия е тази, която има най-висока честота на кликване и най-ниска цена за клик.

Рекламирайте най-успешната си статия към aналогична аудитория (Lookalike Audience)

След като сте определили кое съдържание е най-популярно към сегашната ви аудитория може да използвате тази информация, за да видите какви други потребители има вероятност да се интересуват от вашия бизнес.

Можете да създадете aналогична аудитория (Lookalike Audience), по определен профил на аудиторията си. Ограничете тази нова аудитория да бъде в рамките на 1% от хората, които вече са посетили вашата най-успешна статия. По този начин няма да губите пари, за да се рекламирате пред хора, които не се интересуват от вашия продукт или услуга. Това може значително да намали цената на кликване.

Как да настроим aналогична аудитория (Lookalike Audience)

Можете да създадете aналогична аудитория чрез Управление на рекламите

  • Изберете Управление на рекламите от менюто горе в дясно на вашата facebook страница.
  • След това горе в ляво ще видите facebook реклами. Натиснте го!
  • Изберете audiences.
  • Кликнете върху Създаване на аудитории (create audiences) в горния ляв ъгъл.
  • Sлед това изберете аналогична аудитория (lookalike audience) от падащото меню.
  • Изберете вашия източник (може да бъде страница, facebook pixel и др.)
  • Посочете държавата, в която искате да се намери подобен набор от хора.
  • Изберете желания от вас размер на аудиторията с плъзгача.
  • Кликнете върху Създаване на аудиторията

 

Related Post

No Comments

Add your review

Your email address will not be published.